ikona.png, 0 kB Nokturno.net / články

  

+ přidej: dílko | obrázek» přihlásit | zaregistruj se

Bitva o Morii 2003

12.10.03 | Skaven | Dřevárny

Vynikající podzimní dřevárenský počin.

Bitva o morii proběhla 11. října v hodoňovické pískovně poblíž Frýdku - Místku. Účast byla poměrně slušná (přes 100 bojovníků) a počasí přálo. Předzvěst výborné bitvy se pak v průběhu dne postupně naplnila:
Po počátečním poměření sil se návštěvnictvo rozdělilo do dvou táborů - skřeti a trpaslíci (a pár elfů). Skřeti se usídlili v Morii (které vévodila dřevěná brána ústící do zužující se skály), trpaslíci v nedalekém lesíku. Netradičně vybraný terén bývalé pískovny se velmi osvědčil. Prostor konání bitvy sice nebyl nikterak veliký, ale byl výborně členitý - pný různých muld a cestiček.
První fáze bitvy spočívala v zájemném oťukávání a průzkumu terénu. Při této činnosti se podařilo skřetům ztratit vlajku, kterou pak poměrně dlouze vybojovávali.
Druhá etapa zahrnovala okupování a dobývání dolů. Trpaslíci měli za úkol nashromáždit určité suroviny a následně sestrojit beranidlo, kterým ve třetí etapě dobývali bránu Morie. To se jim nakonec povedlo a tím započala čtvrtá - závěrečná část - samotné dobytí Morie.
To bylo realizováno v přilehlém lesíku, kde byly za pomocí provazů vytvořené jeskynní prostory. Skřeti měli za úkol bránit trojici vchodů. poté, co byl jeden z nich prolomen byli skřeti postupně zahnání do poslední komnaty a tam do posledního pobiti.
Tak skončilo vítězné tažení trpaslíku proti skřetímu králi Azogovi.

Celá hra měla spád, urychlení způsobil i systém družin - osmice lidí s velitelem, který jim umožňoval léčení přímo v boji (pomineme-li zmatek v tom, kdo je živý a kdo mrtvý, měl tento systém nespornou výhodu - král mohl vojsko jednoduše organizovat skrze velitele). Jako soubojový systém byl zvolen "real-time" - zásahy si každý bojovník počítal sám, po smrti (tj. odebrání všech stávajících životů) odevzdal kolíček a odběhl se vyléčit. Za ukořistěné kolíčky bylo u kováře možno nakupovat (nejčastěji brnění).
Netradičně byly zvýhodněny luky, které měly zásahové plochy stejné jako ostatní zbraně.
Nuže, co dodat? Snad jen, že pokud jste nepřijeli, máte čeho litovat.

>Všechny obrázky


Diskuze

 Přidat komentář 




› Online 1

› Zeď




čtenář Antilistí
(28.11.23, 19:14)
Já jsem tady furt...

Lakmé
(19.11.23, 17:13)
Taky sem semtam zabloudím, z nostalgie, pro pocit ...

čtenář Donar Tyr
(11.11.23, 01:51)
Ano, občas se sem vracím do minulosti... Je to hezký pocit :).

natir
(06.05.23, 13:33)
Kamarádové, jste tu alespoň občas? Alespoň na skok? Alespoň?

všechny zprávy | RSS


O nokturnu

Nokturno je místem pro všechny milovníky fantasie, dobrého počtení a rozumné rozpravy.

©1999-2024 Skaven

Shrnutí

komentářů: 14774
článků: 557
obrázků: 3653
dílek: 6459
autorů: 867